effektiv i stan.

hemma igen efter en dag med mamma på stan. vi hann med riktigt mycket saker faktiskt . bland annat så införskaffade jag mig min smörgåsgrill som jag så länge velat ha, ni vet den röda från OBH nordica? den står nu i mitt rum =) .

annars så köpte jag nya tygskor, och så var vi och spanade in nya willys, hälsade på alla gamla jobbarkompisar =) Susan, Susanne, Sandra, Navid, Danne m.fl. Massa trevligt att se dem! =)

nu i eftermiddag har jag tänkt att se de nya one tree hill avsnittet som snart är färdigt. Sen så ska jag nog göra något vettigt som att städa rummet eller så. har även klickat hem säsong 3 av one tree hill nu så om några dagar ramlar den ner i brevlådan =) .

har lite annat att pilla med just nu, ska även lägga upp lite bilder från valborg och sortera här i datorn, det gör man alldeles för sällan!


image129

bild: netonnet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0