I've been busy

nu har jag vart dålig på att skriva, men det har en förklaring, jag har knappt varit hemma senaste dagarna. har jobbat och haft mig en massa så det har varit fullt upp. 

igår efter jobbet drog jag till knivsta och träffade susanne, magnus, elin, josefine m.fl. vi käkade, lirade rockband (som för övrigt är hur kul som helst!!) och hade lite allmän 2 lägenhetsfest om man säger så. haha. när folk sedan bestämde sig för att dra vidare så åkte jag hemåt eftersom klockan var mycket och jag vart uppe sen halv 7 på morgonen. men det  var en riktigt riktigt trevlig kväll =)

idag ska jag ta det lugnt, är ledig i 2 dagar nu, massa skönt!! så ska slappa & kolla på one tree hill! Me love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0