Älskade vän

Idag är det en speciell dag på flera sätt

Det är inte bara att jag är ledig och kunde ta en sovmorgon, utan det är också Michaelas 20 årsdag.
Stort grattis på dig!
Det är också dagen då hon åker till Australien i massa månader, och jag är så avundsjuk på henne, samtidigt om jag själv kanske inte ens vill åka iväg. Eller jag vet inte, det går i perioder, just för stunden känner jag att jag har saker att ordna här hemma.

Men iallafall, Mickis, vi kommer ju sakna dig massor, så när du kommer hem sen så blir det mycket partajande osv!


Mickis, vi kommer sakna dig!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Va gullig du är! :)



Och jag är råpackad på bilden ;D

2008-11-07 @ 11:07:12
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0