tråkigt med rubriker

Rubriker är värdelösa. Man vet aldrig vad man ska skriva, och det blir ändå aldrig någon intressant rubrik hur mycket man än försöker. Hur gör ni alla som kan skriva bra rubriker egentligen?

Känner verkligen inte alls att jag egentligen har lusten att blogga nu, men ändå så måste jag skriva lite . Det har ju ändå blivit lite av en grej.

Har jobbat idag, riktigt bra dag, hunnit med det mesta av det jag tänkt ( hur kommer det sig att man alltid tror att man ska hinna så mycket mer än vad man gör ? ) efter jobbet har jag bara slappat och varit hemma . tagit ett varmt bad osv.

imorgon är det jobb igen, sedan en ledig idag. Måste börja med truckgrejen också snart. utbildningen är ju nästa fredag. hur ska man hinna..?

....kan inte riktigt släppa den där lägenheten heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0