Söndag

Förlåt för min riktigt dåliga uppdateringi helgen, men jag har faktiskt inte haft tid att skriva något.
I fredags var jag & A på bio, och såg hancock, en film som inte nådde upp till mina förväntningar iallafall.

Sedan igår så var det dags att åka till Åland över dagen, Det var kallt och inget direkt åka båt väder, men vi käkade, handlade och hade trevligt. På kvällen sedan var det dags för utgång, och efter en tur på escobar och people så hamnade vi på etage, lätt värt! en riktigt rolig kväll =)

Ikväll måste jag in till jobbet, det är ju söndag.
Imorrn åker A hem igen, och jag vill verkligen inte det, Jag hatar att ha det såhär, jag vill ha honom här hela tiden. Inte 40 mil bort =(

skriver lite sen.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0