Lugn lördag.

Ledig idag också.Känns som det är då jag skriver här.. :)

Dagen började hos min F, frukost o sovmorgon, kan inte bli bättre!
När han sen begav sig mot sats så tog jag mig hem och packade min väska för att även jag bege mig ner dit och köra ett härligt pass bodypump. Nu blir det nya programmet i nästa vecka,  vilket ska bli riktigt kul!

Efter träningen så var det julshopping med syrran som stod på schemat.
Vi lunchade på panini, sprang på moster och mormor och kollade lite.
Nu blev de inte så många julklappar men trevligt var det ändå!

Hade egentligen tänkt gå ut ikväll, men orken och lusten fanns inte riktigt ikväll, så jag hoppar över det.
Har istället vart och handlat lite kalaset på måndag.
Imorgon blir det dessutom jobb, så att inte gå ut känns som ett bra drag (:

hörde att de skulle bli mys & glögg hos min fina ikväll också. det låter trevligt..!



min underbara!
& jag saknar rhodos..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0