Bättring

Jag har blivit riktigt kass på att skriva, det har jag tänkt på länge, men igår fick jag de bekräftat av min käre vän Malin Wellén . Så, eftersom det uppenbarligen inte är inbillning från min sida så är de kanske dags att göra något åt det, vad säger ni?

Gårdagen var iallafall riktigt trevlig. Jobbade halvdag, hem, tog en powernap och sen ut till Welléns. Badade, käkade gott och snacka lite. Kvällen avslutades hos Morin/Fernströms med skratt och kubb. Var mycket kul =) Lite semesterfeeling över det hela faktiskt (:

Har en del bilder som ska läggas upp också. Ska försöka fixa det nu på en gång :)
Imorgon är jag ledig, vilket ska bli mycket skönt!



lånad av anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0