ett tappert försök iallafall

Efter några tappra men misslyckade försök till att få ihop ett någonlunda bra inlägg så gör jag ett nytt försök.
Helgen har vart fullt upp, det var jobb, jobbade för minst 3 personer tror jag. Det kändes som det, i allafall när man kom hem och knappt kunde hålla ögonen öppna. Men tid att sova fanns inte, det var bara slänga sig in i duschen, laga lite lat, och sen vidare på inflyttningsfest hos Anna & Kim. en väldigt trevlig kväll med lite blandat med folk =)
dock så blev de ändå en ganska tidig kväll eftersom jag jobbade även söndag.

Denna veckan blir också en del jobb, ledig söndag och onsdag :)  . Nu ska jag ta och ta mig iväg litegrann, har lite saker som jag ska ordna. Handla lite, och sen lite matlådor som ska fixas.

Lyssnar justnu sönder Kate Voegeles Lift me up, som finns längre ner på på bloggen. Helt underbar låt!

hittade lite bilder från helgen också (: som vanligt undvek jag kameran på ett alldeles perfekt sätt (; lånade av Camilla (:

     
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0