Måndag 16/11

Sitter och tittar på Ullared nu, programmet fascinerar mig faktiskt lite, kan inte förstå hur det kan vara sån hysteri.. Det var det iallafall inte den gången jag var där. då var det inte alls så mycket folk. vi åkte väl rätt dag med andra ord :)

Annars har jag jobbar idag, snoozade alldeles för länge och gick upp 20 minuter innan jag skulle va på jobbet, så de var bara att kasta sig ur sängen, göra sig klar och gå till bilen. Jobbade till 1, sen så fick jag akuttid hos tandläkar'n där jag satte fast en tråd som lossnat. Efter det så blev de ett träningspass. Blir nog lite träningsvärk ändå tror jag. Åkte hem sen bara och var riktigt trött.

Imorgon är det jobb igen, som vanligt. Har jag inte världens träningsvärk så blir det nog ett pass imorgon :)
Ledig onsdag sen och antagligen pump på torsdag. :)

Nej nu ska jag kika vidare på tv'n, sen kilar jag nog över till F. har ju saknat att umgåtts med honom nu när han jobbat sent nästan en vecka i sträck :( Blir kul att träffa honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0