Goin' to be a good weekend

Sitter och kollar lite på tv, och fixar lite med datorn. Banken vill inte funka, och jag är fruktansvärt trött.. allmänt less faktiskt, är nog mer rätt ord.. Men men.. det är inget jag tänker älta om här.

Kvällen har bestått av lite inhandlandes av div grejer. Har även kollat lite till badrum och försöka hitta en ny mobil, vilket ska ni veta mina vänner, inte är det lättaste.

Imorgon är de långpass på jobbet, 7-19 och sen ledig i helgen, behövligt! Lördag är full rulle, stan o fixa lite, middag hos mormor och sen fest hos Morin/Fernström. Kommer nog bli en riktigt bra helg, tror jag :)

nu ska jag slänga in matlådan i kylen, och packa ihop lite så man slipper tänka på de imorgon.
seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0