Nytt försök

Så, nu är jag tillbaka, förhoppningsvis lite mer taggad till att skriva lite.
Helgen som var har varit skapligt lugn. Jag har varit ledig även denna helg, och hunnit med mycket.

I Lördags så var det först en sväng till Gränby med Fredrik och jag gjorde ett försök till att inhandla lite nya kläder. Det gick inget vidare, och jag kom hem utan något nytt. Släppte av Fredrik hemma och gjorde ett nytt försök, denna gången nere i stan. Jag lyckades bättre och kom hem med en stickad tröja, en tunika och ett par mörka jeansleggings. LYCKAT! :)

Kvällen bestod av kalas och partaj. Först födelsedagsfika hos Fredriks kusin, sen ute i Bälinge hos pappa. efter detta så blev det en sväng till Carro där de var fest. När övriga skulle gå ut styrde jag mig däremot hemåt då klockan var mycket och jag skulle upp tidigt på söndagmorgon.

"Duktig" som jag var och inte gick ut, så borde jag ju kommit upp i tid på morgonen. Och jag vaknade tidigt, men somnade om och vaknade först när mamma ringde och sa att alla var på väg. Så det blev en rusch och jag gjorde mig klar på 10minuter. Frukosten blev i bilen och sen så var det en heldag med cross. Mycket kul var det också! Kul att träffa Jullans boyfriend också (; .

Stort grattis till Marcus som slutade som total 3a i årets SM-serie. Mycket roligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0