100213

Lördagskväll hemma.. hemma hos mig till och med. helt ensam. det var längesen jag var ensam, kan nog inte minnas senast jag tillbringade en kväll ensam. Det finns ju en anledning till det, jag hatar att vara ensam, usch.

Men ikväll har jag inget val. Jag tänkte kika på melodifestivalen.
Tänkte ta mig till Ica och handla lite, men jag orkade inte så så mycket gott blir det inte heller. Har nog lite glass i frysen kanske, får kolla på de.

Jag ska även försöka hinna grunda taket i badrummet idag. Har tvättat det nu iallafall. Lördagsnöje, ellerhur?

nej nu ska jag till tvn.
ciao

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 08:30:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0