2010!

oj, nästan 3 veckor sedan jag skrev, det har nog aldrig hänt att jag haft ett sånt uppehåll.
jag har inte haft tid att skriva då jobbet och julklappshandlandet tagit upp exakt all min tid. Det var mycket där ett par dagar innan jul, eftersom jag skjutit upp julhandlandet så var det bara att bege sig ut sista dagarna. Det gick bra som tur var, och alla var nöjda med sina paket.

På julafton var jag ledig, vilket var mycket skönt. Runt 3 så åkte vi ut till Rasbo för att äta hos Fredriks föräldrar. Åt, öppnade paket, hade supertrevligt :) Senare under kvällen så åkte vi till Bälinge ut till mamma och pappa. Där blev de fika och återigen julklappsöppning. Jag fick massa bra saker =) .

Juldagen var jag sjukt effektiv på. Tränade, fika hos farfar, middag hos mormor och sen utgång på det. För övrigt nog en av de roligaste utgångarna ever, då nästan varenda människa jag känner befann sig liksom mig på Saluhallen. hur kul som helst att träffa alla =) .

och nyår, jobb hela dagen, och sedan hem och stressa på killarna för att åka till johanna och äta middag. hur trevligt som helst, supergod mat & en härlig kväll =) . saknade dock mina brudar från Knivsta, så de var lite tråkigt. Men de kommer fler gånger hoppas jag :)

inventeringen som alltid infaller på 1 januari gick bra igår. kände mig inte alls så sliten och de gick snabbt och smidigt att räkna allt. vi var väl klara till halv 9 tror jag. då blev de en middag på mcdonalds med fredrik, henke och sarah.

jaja, jag har iallafall varit superdålig på att ta bilder.. kan de bli ett nyårslöfte att jag ska bli bättre på det kanske? hmm.. jag har inte avlagt några löften iallafall. Hoppas bara på att 2010 blir ett minst lika bra år som -09 var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0