ge mig en öl!

Nu har iallfall Andreas blivit frisk. eller snörvlar gör vi väl båda två, men febern är som tur är borta. Så idag blir de en tur till Knalleland och försöka hitta lite nya kläder, köpte två tröjor på stan igår, men inte räcker det inte. ;) . Här ska det storhandlas! Fixade även 1årspresenten igår, wei! den 4e är den klar för uthämtning (lika bra att skriva det här så jag inte glömmer bort de och åker hem) .

Nyår snart också då, planerna tills dess är lite luddiga måste jag säga, men det löser sig med tiden. tror att vi kanske får lite klarhet i det idag. Iallafall så blir det grillning på dagen, sen äta middag med Robin och Hannah på kvällen för att sedan dra vidare någonstans.

nej andreas tjatar på mig om frukost, så får väl gå och hjälpa till.
kanske kommer en update lite senare (;
Ciao!


UPDT:
Äntligen hemma från stan, är inte alls så pigg för att springa runt som en tok! Åkte ner, sprang till körskolan, sen till Knalleland, där Andy köpte lite kläder, och jag köpte ett linne som jag tror jag ska ha på nyår.. Sen stan igen, för att äta mat, blev på Campino. Massa gott med kebab! (: Sen springa runt lite på stan, träffa Jerry & Tom, och sen åka hem. Mycket skönt att vara hemma igen iallafall. Har provat kläderna och kommit fram till att jag inte är van att ha tubtop på mig, haha! men det är iochförsig mycket som jag inte är van med .

Nu ska jag se tv.!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0