16 dagar..

Ja, gott folk. Idag var det första dagen på praktiken och jag måste erkänna att jag faktiskt var lite nervös när jag klev av bussen ute vid IKEA. Men när de väl öppnade på Lindex och jag kom in och presenterade mig så släppte allt och det visade sig att de var hur gulliga som helst ( som om att de inte skulle va det? ) Fick en liten rundguidning och sedan har dagen bara rullat på hur fort som helst. Känns superskönt! Fick även veta att jag någongång kommer att få jobba till 19, eftersom att man behöver känna hur det verkligen är att jobba i butik. Vilket jag tycker är bara bra, eftersom det är en bra erfarenhet. Har ju i och för sig jobb från Skopunkten sedan tidigare, men erfarenheter kan man aldrig få för mycket av :-)

Känns absolut inte som det var igår jag åkte hem från Borås, känns som att det var hur längesen som helst, och jag saknar dig hur mycket som helst redan, försöker tänka positivt, men just nu vill jag bara åka igen! (: Hade varit guld om jag hade kommit på idéen att praktisera nere hos dig, hur underbara 3veckor hade vi inte haft då?! Men men, inte mycket att göra något åt, det får bli som det blir. Du kommer ju ändå hit när jag fyller år, eller ja, du kommer under den helgen. Vill ju helst att du kommer på min födelsedag, men man kan ju inte få allt tyvärr ;'(

Kvällen kommer att tillbringas här en stund till för att kika lite saker, sen så förflyttar jag mig till tvn och kollar på House. Efter det känns det som att jag kommer somna gott, det behöver jag, eftersom det är en lång dag som väntar imorgon. Då börjar även nya individuella valet; Idrott B . Weeei!

"Att vara stark är inte att aldrig falla,
att alltid veta, att alltid kunna
Att vara stark är inte att alltid orka skratta,
att hoppa högst eller vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst
att komma längst ner, att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är ,
att acceptera dess kraft,
och ta del av det,
att falla till botten,
slå sig hårt och komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas
när ens tro är som svagast
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit.!"

Countdown; 16 dagar kvar (:


Jag älskar dig
jag kommer aldrig släppa taget
Jag finns för dig
när det stormar på havet.
ÄLSKLING DU ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0