Back in school

Haha, ja det trodde jag det, men fick veta att varje måndag fram till APUn så harjag sovmorgon till 10.05 och jag är ledig iallafall en tisdag och sen ska jag på mässa en torsdag. Riktigt skönt!

Kom till skolan idag, men tanken på att det skulle bli jättejobbigt och jättetråkigt, men kom rättså fort fram till att det var helt okej ändå, gjorde lika mycket som vanligt, och svenskan var inställd, eller vad man ska kalla det.

Jobbade sen, fick sitta på nått nytt, sålde Omega-3 . gick rättså okej, om inte annat så var det trevligt folk bara! Ska jobba imorgon ocskå, och sen på onsdag.

vad händer i helgen då gott folk ? Nått med Hannah kanske? :-) Det blir inget av med flickorna på Ängby krog iallafall ;P haha!

Nej jag har annat för mig !
På återseende!

Kommentarer
Postat av: wellan

haha men nikan SNART så får du följa med ;)
inte långt kvar nu :D

2006-11-07 @ 13:10:34
Postat av: Annika

> wellan
Jajaja! klart, och då jävlar blir det Röjj ;D

2006-11-07 @ 20:48:05
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0