Hemma igen. / 17 dagar kvar!

Är hemma igen, kom hem för ca. en timme sen, känns rättså skönt , eftersom man blir rättså slut i huvudet av att åka tåg, det är så sövande. Att dessutom få höra en tants livshistoria är inte det bästa det heller.. Men för att skona er, så tänker jag inte skriva den här.

Har iallafall haft en helt underbar helg, kom ner i fredags eftermiddag, gick och mötte älsklingen vid skolan och åkte hem för att göra oss iordning för kvällens fest. Riktigt drag där kan jag säga. Precis sådär lagom rund under fötterna, tyckte jag då. Hur det kändes dagen efter kan däremot diskuteras. En riktigt skoj kväll blev det, trots att jag knappt kände någon. Kom hem vid 1tiden, och somnade direkt.

I lördags då, mådde som jag förtjänade efter gårdagen. Så var bara hemma, myste massa med familjen och så och hyrde även film. Riktigt trevlig dag.
I går så fyller ju Andreas 18år då. Älsklingen har blivit stor ;) . Massa tårta och fika och kalas var det då. Trevligt trevligt..!

Imorgon så börjar praktiken för mig då, alla andra har redan haft en dag, men jag börjar som sagt inte förrän imorn. Lindex - Here I Come!

Bara 17 dagar tills jag fyller år. Weeei! Då blir de fest ;D

"Jag har härmed nämnt ut dig till KVÄLLENS SKÖNASTE DIALEKT Annika!"
Vadå dialekt?? Haha är det nån som har dialekt så är det alla boråsare (; Hur go dialekt som helst! ÄLSKA!!!

Nej, har annat att göra,
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha, du med din jävla nedräkning! ;D haha. Ankan-Pankan

2006-11-27 @ 19:14:07
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

> Amelie
ALLTID ;D Du är rättså duktig på att räkna ner själv också ;)

2006-11-27 @ 19:33:49
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Klart man räknar ner, det är guuuld!

2006-11-27 @ 19:40:52
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

> Amelie
JAAAAAA! ;D det måste man göra , 17 dagar tills jag blir stor ;)

2006-11-27 @ 20:30:38
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0