Sunkiga söndag

Söndag, sista dagen på lovet, och finns det egentligen något värre än söndagar? Jag tror faktiskt inte det. Dessutom åkte älsklingen hem idag, och trots att jag vet att det är endast 19 dagar tills jag får träffa dig igen, så kommer ju alltid den där känslan smygande. Den där känslan av nedstämdhet och ensamhet som kryper sig fram. När han har åkt och man kommer hem från centralstation igen, och går in i sitt rum, så finns den där känslan som man kan ta på.. Undviker faktiskt helst att vistas i mitt rum de första timmarna efter att han har åkt, mitt rum som annars brukar vara den plats jag tycker bäst om i huset. Men i eftermiddag så tillbringar jag den här och vid tvn, allt för att hålla koll på hur det går i allsvenska guldstriden ;) .

Sitter för tillfället och lyssnar på Elfsborg - Djurgården på webbradion. Spännande är det, och ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte vilket lag jag tycker ska vinna. Visst, i hjärtat så är jag ju Djurgårdare, så därför vill jag ju inte att AIK ska vinna. Meeen.. vinner EIfsborg så får jag höra det i ett år framåt, och det är inte så frestande det heller.. men för tillfället så känns det som att jag vill unna boråsarna ett guld, om inte annat för att få en glad pojkvän :)

Imorgon så är det då dags för skolstarten igen, och trots att lovet känns som att det har varit välbehövligt och att jag är utvilad, så är jag faktiskt inte speciellt sugen på att börja igen. Vet att det är en rad prov som väntar och jag har ett jobb som sätter igång igen. Men 19 dagar (inkl. helger) sen så är det dags för APU fram tills jullovet. Så jag ska kunna hålla ut ;o)

Jag vill även skänka ett Grattis till Robin som fyller 18 år idag ;D hurra hurra hurra!

Neej, åter till fotbollens värld!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0