18 april

Halva veckan är avklarad och om exakt en vecka så har jag gått sista dagen i skolan innan kortegen. SKÖNT!
Dagen gick otroligt fort, segt med organisation och ledarskap i början men sen rulladet det på med nationellt prov i svenska (korta uppsatsen) , engelska och religion. : )
Måste också tillägga att jag faktiskt, tro det eller ej, fick VG på religionsprovet. Bästa ever!

Kvällen blir säkert lugn, lite projektarbete som jag ska göra men annars så blir det nog inget.
Imorgon - LÅÅÅNG och seg dag! Jag vill inte, ta mig härifrån!

Satt och planerade lite idag.
Ge mig 25 maj, 7 juni & 8 juni!
LÄNGTAR SÅ OTROLIGT!
Samtidigt som paniken kommer krypande..
Uppsala eller någon annan stad?
Jobb eller något annat?
Bo hemma eller flytta?
Jobba med vadå isåfall?
Jag får allvarligt ont i magen när jag tänker på det.. usch...

nej, jag ska göra något vettigt.
kan ju inte sitta här och tycka synd om mig själv ; )
Ciao!



Höger- eller vänsterhänt:
Vänster hänt, inte som alla andra (;
Humör just nu: Trött, stressad men glad
Favoritgodis: Såna sura colanappar :)
Kläder just nu: Mjukisbralls och vit t-shirt
Musik just nu: ingen alls
Sommarplaner: jobbajobbajobba
Hur många kuddar sover du med:
3st 
Spelar du nåt instrument: Nej, har spelat piano när jag var mindre
Morgon- eller nattmänniska: Natt ! Mornar är inte min grej riktigt
Vilka är viktigast för dig: Mina vänner, Familj och så klart Andreas. Alla som står mig nära!
Bio eller promenad: Beror på, myshumör blir bio. En härlig pratstund, då är en promenad BÄST!
Är du kittlig: Ja på vissa ställen
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Skytten
Äckligaste insekten: Allt som kallas insekt är äckligt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa folks tankar
Vad vill du jobba som? Något inom handeln, javet inte vad än bara :)
Stökigt eller välstädat? Beror på. oftast småstökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Mycket möjligt
Gillar du att sjunga? Jo då !
Anser du att du är stark? Nej inte någonstans!
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan och hoppas att den går över
Vad längtar du mest efter just nu? Kortegen för tillfället , men även till 25 maj, 7 & 8 juni .

Kommentarer
Postat av: Busan

Oroa dej inte tjejen:) Allt ordnar sig till det bästa ska du se:) Lev nu=)=)=)=)

2007-04-18 @ 16:53:32
URL: http://susnne.blogg.se
Postat av: Annika

Tack Bus :) du är bra snäll du (:

2007-04-18 @ 16:56:24
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Addepadde

Alla måste längta till 4 juni!!:)
För då går ju den bästa studentskivan av stapeln :) (A)

2007-04-18 @ 17:24:29
Postat av: Annika

Du du du, den bästa är den 25 maj! End of discussion ;)

2007-04-18 @ 17:50:19
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Addepadde

de får vi allt se;) vi kan ju göra en utvärdering sen efter alla studentskivor :D

2007-04-18 @ 20:40:55
Postat av: Annika

lätt!

2007-04-18 @ 20:54:31
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Mickis

Håller med óm den 4:e juni. Dock min skiva ;)

2007-04-18 @ 21:17:49
URL: http://nogg.se/pusshjartat
Postat av: Annika

haha mickis, de blir vi 2 om ;)

2007-04-19 @ 13:24:57
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0