FREDAG! :)

oftast på tallriken: god mat
bästa klubben: gillar se7en
då vet jag att jag är kär: när jag är så glad som jag vart i stan 16 månader
detta gör jag när jag är ledsen: gråter, slår på saker, tänker mycket
bästa presenten jag fått: att få födas..
älskar att ge bort: kärlek..
efterrätt? Jaa! Ge mig MYCKET! (:
vad är det för veckodag? Fredag
vem fick du mail av senast: Uppsalahem
vem fick du sms av senast: Emelie
vem ringde dig senast: Mormor
sover du naken: Det händer väl
hur många dagar i veckan går du på fest: Så många jag kan!
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: haha javet inte? Nej antagligen :P
vem får dig att må dåligt: Lärare i skolan som ger en 7854578764 miljoner saker o göra
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Jo , sorgligt men sant. Är inte ens bra på det själv.
vad tycker du om fredrik reinfeldt: Ingen åsikt
är du den som avslutar telefonsamtal: Om jag har annat för mig så ja, annars inte
vem lagar din mat? Mamma
varför är du inte vegan? För att jag älskar allt de som veganer inte äter
hur många timmar sov du inatt? För många, 11 tror jag . behöver bara 6-7.
vad åt du till frukost? Åt lunch direkt istället :)
hur många cigg har du rökt idag? noll, nada, ingen...
vem hånglade du senast med? Andreas
vem saknar du? många
är du pinsam på fyllan? Är nog pinsam i nycktert tillstånd också?
vad gjorde du sönder senast? Javet inte.?
har du blivit hotad på telefon? Nej 
vad är det sämsta med p-piller? Att bara för att jag har LITE högre blodtryck än normalt så måste jag byta sort till en helt ny. Den jag hade var PERFEKT!
vem kramade du senast? Andreas
vad är du beroende av?
Kärlek, närhet, vänner , det vi alla behöver
är du sexuellt frustrerad? Haha nej?
har du duschat idag? Japp japp 


utmanar alla som känner sig utmanade ;)

snart kommer älsklingen hem (:

Kommentarer
Postat av: lilla linda

Ne, inte så länge. :) nya fräscha mitt emot gränbyishallen. :D

2007-04-14 @ 01:05:24
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0