Full fart mot lovet !

APUn är slut nu , och det känns fruktansvärt tråkigt. Jag kommer sakna brudarna på Lindex :( . Men är ju aktuell om ett extrajobb eller något skulle bli tillgängligt :)
Fick iallafall massa roliga saker när jag slutade; smink m.m. m.m. m.m. :) kuuul!

Lördagen närmar sig med stormsteg .
Och mitt motto för kvällen är: har ingen annan kul ska faan jag ha det!

Måndag : åker jag till Borås.
Snart är det studenttime .
jag har ingen klänning
känns inte alltför bra. Måste leta!!!

Men .
justja . MODO ÄR I FINAL!! :D
(sen att det inte gick så bra igår är en annan sak)
Men, annat att göra.
Hörs då! ;D

Kommentarer
Postat av: Addepadde

Tyvärr så kommer inte modo vinna sm-guld iår, tror linköping blir för starka. Men de kommer flera år för modo :)

2007-04-05 @ 18:35:26
Postat av: Annika

dom är iallafall i final, bättre än Brynäs ;) THIHI! ;D

2007-04-05 @ 21:19:39
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Busan

FULL FART MOT LÖRDAG!!!!! =)=)=)=)=)=) ofta folk inte har kul! Hallå! Vi ska ha sjukt jävla kul allihopa!!! Byt motto "Har ingen annan kul så får dom... öh.... börja he det!!!" (Hmmm)

2007-04-05 @ 21:57:26
Postat av: Addepadde

Men brynäs satsar inte på att vinna sm-guld, dem e för dåliga för de:P

Imorn är det lördag :D

2007-04-06 @ 10:53:19
Postat av: Annika

>> Busan : HAHAHA SJÄLVKLART! Men mottot är ändå nått att lägga på minnet ;)

>>AddePadde: det är iallafall bra att du erkänner de ;)

2007-04-06 @ 12:02:46
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Addepadde

Men fan modo vann igår :(

2007-04-07 @ 11:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0