Onsdag

japp japp, då var det onsdag, och jag har vaknat sådär ruggigt tidigt igen.. illa, för att vara på ett lov faktiskt . dock så var det ju andreas som väckte mig för att jag skulle käka frukost med han innan han åkte till skolan. men men ;D
nu har han i allafall åkt och jag har väldigt tråkigt igen, med exakt noll planer för dagen, ont i halsen och dessutom en hemsk förkylning.

får se om jag kanske åker till stan idag också.. eller till knalleland iallafall. igår så var jag på HM och hittade faktiskt ingenting. vilket kanske var tur eftersom min plånbok inte tillåter massa inköp. ;) . kollade även runt på stan lite och sen gick jag och mötte andreas på skolan.

ska nog pilla med lite skolarbete idag också tror jag . har ju lite och göra så :) . 

det är fest på lördag ;D . weeei!
tagg som satan? inte än, men de kommer nog. ;)

skönaste med andreas dator är att han är trådlöst tangentbord och så, så att nu ligger jag i sängen och skriver.. :) . mig tycka om!

nej . annat att göra. kan ju inte slösa bort dagen på det här ;)
hörs! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0