Söndag

jag vill inte ha något man kan leva med, jag vill ha någon man inte kan leva utan.

Blev en utgång igår ändå, och det var roligt så länge det varade : ) .
Åkte hem med halv 12 bussen med huvudvärk. Bra Annika, Braa!
Innan dess var det trevligt, träffade Emelie, Marika, Susanne, Linda & Andreas och begav oss till Lotus. Hann även vara med på kort med Bingo Rimér . HAHA!
Hann dock aldrig träffa Knivsta folket :( Mycket tråkigt! :(

Jag måste också erkänna en sak.....
JAG HATAR PROJEKTARBETE!!! finns det något onödigare arbete ? okej, om man kan få göra det i 2an eller nått . .men nej då , dom ska lägga in det när man har som mest i 3an! det ska ju iallafall vara klart i veckan och jag har inte mycket bra ..
  • prisundersökning ska kompletteras
  • loggbok ska skrivas
  • individuell rapport ska skrivas
inte så mycket och jag kan säkert få det klart redan imorn om jag har tur . ska bli så jävla skönt att äntligen få lämna in det och bli av med skiten! . ja men grattis annika, då har vi bara 15 saker kvar att göra som ska vara klart innan kristi himmelsfärd. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
och nej, jag känner mig inte alls negativ idag.... måste vara den jävla huvudvärken som ömmar i skallen fortfarande.

imorgon är det skola, som tur är bara lite
och jag MÅSTE hämta min loggbok!
ingen loggbok = IG i projektarbete. . woops !

på tisdag blir det stan o kolla efter klänning eftersom min klänning inte alls var bra .
grattis igen!

fan vad jag hatar söndagar ( ! )

Kommentarer
Postat av: Busan

Ryck upp dej älskling =) Snart e det slut på skiten! Håll ut!!

2007-04-22 @ 21:05:30
URL: http://susnne.blogg.se
Postat av: Annika

Nej o tack gode gud för de. Jag är trött på skolan! Men hur ska man klara sig utan er solstrålar? ;-)

2007-04-22 @ 23:37:35
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0