Tisdag

Idag var det nationella prov i engelska i skolan.. den värsta delen av dem alla; speaking. jag hatar att prata på beställning. Dock så gick det rättså bra och jag och Emelie skötte och briljant. . Fick ju också sluta tidigt, så det är väl dumt o klaga? ( :

Gick bra igår förresten, tackar alla som höll tummarna ;) . hoppas nu bara :)

Ikväll blir det lugnt, bara vara hemma och göra lite saker som måste göras. Även kolla lite House ( :

Saker att ordna under närmsta tiden;

1. Studentklänning o tillbehör ska inhandlas!
2. Studentskivor ska planeras och betalas.
3. Söka flera jobb?
4. Projektarbetet måste göras
5. Alla andra skolarbeten ska tas itu med!
6. Kortegen ska komma!
Känns som jag har lite att roa mig med under närmsta tiden .


"Gör aldrig någon till ditt allt,
för när den där någon försvunnit har du ingenting kvar"

Hörs !
// A.

Kommentarer
Postat av: lilla linda

vad gjorde ni på gränby igår? :)

jag måste med köpa klänning. JAG HITTAR JU INGEN! :(

2007-04-17 @ 16:45:58
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Annika

va på sån infoträff på Kvantum :)

Jag har beställt en ny, får se om den passar bara ;)

2007-04-17 @ 19:23:03
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0