Torsdag

Har precis vaknat, eller precis och precis.. vaknade vid 8 när Andreas åkte till skolan och sen så har jag kollat på Music and lyrics. Mycket bra film måste jag säga . Har förgäves försökt att ladda ner låtar från den, men det går inte så bra, så får väl vänta ett tag med det.. :) .
Idag ska jag faktiskt bara vara hemma här, ta det lugnt, kanske plugga lite.. javet inte? sen så blir det lager ikväll :) tror jag iallafall.. runt halv6 tiden pratade Andreas om att Jocke skulle komma hit . Kan bli en kanoners kväll =) .

Köpte hembiljetten igår, och på söndag kommer jag då hem, sen dröjer det en vecka ungefär tills jag åker ner igen till Kortegen ! Längtar otroligt mycket :) :)

Nej, duschen nu,
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0