Vååår (:

Första dagen i skolan är avklarad och som ni ser på min nedräkning så är det inte långt alls kvar till den stora dagen (: Vad som händer sen, det vet jag faktiskt inte än, men det vill jag för närvarande inte tänka på faktiskt. Satt och pratade om det på info och layouten idag, och då kommer den där lilla magkänslan av nervositet, ovetande och lätt illamående krypande. Den lilla känslan som man inte vill ha. Jag tror att det kommer lösa sig, eller jag vet det snarare, men den stora frågan är VAD jag ska göra och VAR jag ska göra det.. Ska jag flytta eller bo kvar ? Plugga eller jobba? Frågorna är många, men svaren få. Men som sagt så hoppas jag att det löser sig trots allt, det brukar ju göra det till slut.

Idag var det som sagt första dagen i skolan, och den började med en naturkunskapslabb som kan beskrivas med 3 ord; tråkig och onödig. Efter det så var det någon info i skrivsalen om sopsortering och miljö.. Med ett bildspel som jag tvekar skulle få godkänt i våran info-kurs.
Sedan lunch och mys på bryggan med tjejjerna. Även svenskan tillbringades där eftersom vi skulle läsa bara. :)

Ikväll blir det Gränby. Håll tummarna för mig ( ;

och så håller vi tummarna för att vädergudarna står på vår sidan under kortegen ! :)

Ska kirra lite nu
På återseende



Jag är bara tvungen att tillägga en sak.
Jag är glad! =)
Mitt lag har tagit SM-guld!!
MoDo MoDo MoDo!

image25

Kommentarer
Postat av: Amelie

Det är sommar annika! :D
Men på torsdag ska det blir 0-5 + :) det suger rumpa

2007-04-16 @ 17:14:20
Postat av: Annika

Det suger verkligen!!
jag som till o med sommarsatsat på bloggen :P

2007-04-16 @ 18:53:35
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Haha, aa.. jävla siiiit asså

2007-04-16 @ 20:31:09
Postat av: Annika

verkligen! (:

2007-04-17 @ 15:07:43
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0