20 months - and more to go

det är fredag, äntligen är det fredag :)
idag ska jag inte göra mycket .
ska köra lite , ta de lugnt och bara vara ..
imorgon däremot , då jäklar :D . röjji!
men först så blir de att inviga innebandyåret för min del, uppsalacupen väntar och jag ska titta på när andreas spelar, jag & emelie, som de lojala vännerna vi är (;

ska bränna ut lite skivor nu, men cd-rom grejen vill inte öppna sig.. hmmm. skumt!
får starta om datorn och testa eller nått (:

idag så har även jag & andreas 20 månader. <3
för att vi är så jävla bra tillsammans!

image61

det är ju lite så att oavsett vad som händer så kommer fanskapet alltid att ha en väldigt
väldigt speciell plats hos mig (: .
Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0