and in between it always seems too long

Gårdagen slutade på Gröna Lund och det var sjukt kul!
Åkte hur mycket som helst och kände mig helnöjd.
att ewa och mårten sedan vann massa choklad var väldigt roligt det också =) .
kom hem vid midnatt ungefär och somnade på en gång.

fredag så åker nog andreas hem och det känns inte kul :(
tycker inte om att skiljas från dig även fast jag vet att det inte är så långt till vi ses igen .
21 dagar ungefär brukar det vara emellan, 21 dagar, 3 veckor . det är inte så långt men det känns ändå.
igår firade vi 1år & 7 månader . jag älskar dig mer och mer för varje dag som går!

har jag inte räknat helt galet så kommer även Jocke, Jerry, Per och Offe hem från Alanya idag.
jag hoppas att dom har haft det sjukt galet kul och jag väntar mig få höra allting när jag pratar med dem sen! :)

nej jag ska duscha nu så jag ser lite mer vaken ut än vad jag är iallafall.

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge


image51

bara för att Jag & Andreas är jävligt bra tillsammans !
since 31/12-05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0