äntligen

Jag är hemma igen, och vi har äntligen fått hem en ny dator och ett nytt fungerande modem, vilket känns väldigt väldigt skönt.

I lördags var det då utgång, och vi förfestade hemma hos Simon med just Simon, Jonas, Bea & Kristoffer. Hade mycket trevligt och tog oss ner mot stan vid 11, hamnade på Swing och hade jättekul. Dit kom även Per också :) Mycket kul att träffa honom med!

i Söndags så skulle jag åka hem, men inte förrän 4. När vi vaknat till liv så ringer Jerry och vi åker iväg med honom och Emma-Sofie till Knalleland och kikar runt . Käkar även lunch på max <3 , behövdes verkligen kände jag. Åkte hem med 4-tåget och var hemma i gamla kära(???) Uppsala vid 11 typ.

Igår fyllde pappa år så det var tårta och mys och idag har jag varit i stan med Ems & Andreas. Väldigt trevligt :).

Jag tänkte återgå till det där med gamla kära uppsala.. javet faktiskt inte hur kärt jag håller det.. vill inte bo kvar i uppsala i hela mitt liv tror jag, egentligen vill jag bara bort härifrån nu. men det är ju vänner och familj osv. som håller en kvar. Allt känns så mycket lättare när jag är i Borås, jag tycker om den staden, jag gör verkligen det. så egentligen, vad håller mig kvar i Uppsala..? verkligen en fråga som tåls att tänka på.

medans jag sitter och skriver här så försöker jag få igång msn, vilket inte går så jättebra om jag ska vara ärlig. har inte lärt mig riktigt allt med windows vista än.. =/ men de kommer la med tiden får jag hoppas.

andreas är på kryssning på högskolan nu, brännboll ute på almenäs om jag inte minns fel? .
hoppas att han har det trevligt iallafall (:

nej måste pilla vidare med allt detta nu.
hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0