it feels so lonely when youre gone..

nu är jag ensam. efter att ha varit med Andy i en månad så har han åkt hem , och jag måste erkänna att det känns tomt, väldigt tomt. det blir en del av ens vardag att ha honom där och när han försvinner så känns det jättekonstigt. men javet att vi ses snart igen, och jag är väldigt glad för det :) .

har spanat in lite kläder och hittat massa skönheter.
det frestar verkligen att köpa något av detta:




massa fint! :)

efter vi hade åkt och lämnat andreas idag så åkte jag och pappa till farmor och farfar och fikade lite . jättemysigt och solen sken . nu kommer sommaren att komma på allvar hit :) .

ikväll blir det en lugn kväll. är sjukt trött från igår .
gårdagen ja, spårade ju lite .
blev förfest i knivsta hos jocke med jocke, andy, jonas, poppe, elias, busan, malin och jeanette.
en rätt lugn förfest men hur skön som helst.
åkte in till strax innan 11 som vanligt så slutade vi på sjuan .
träffade bl.a. sandra westin som jag inte sett på väldigt länge, var trevligt.
var sjukt mycket mer folk än vad jag trodde där . galet kul! och inte så lite spårat.
även lina och madde kom ju dit (:
andy och jag kom hem vid ungefär halv 3 och somnade på en gång . väldigt trötta.
hade iaf sjukt kul, som vanligt med det gänget :-)

image60

...för jag har aldrig varit så kär i nån som jag har blivit i dig... (:


nej jag måste städa rummet och sen ska jag spana in vad det är på tvn
ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0