it's a b-e-a-utiful day!

Dagen har tillbringats med lite bruds i Fjällnora.
Jag, Ems, Busan, Monica & Sofie har solat och badat idag och det har vart sjukt nice!
Efter så käkade vi på Max och jag kom hem vid typ 8 tiden, sjukt härlig och trevlig dag .

Pratades dessutom väldigt mycket minnen, väldigt mycket som spårat med oss HP-brudar.
fyfan vad jävla roligt vi har haft det!! (:

på fredag ska de bli utgång med grym förfest också förhoppningsvis .
antagligen dricka, krubba och ha de så sjukt kul!
taggar som satan! (:
och på lördag blir det svensexa i skuttunge . haha fett nice !
ska hjälpa till lite med mat o grejer. kan bli sjukt kul!

imorgon blir det åland .
yeeeah!

Saknar Andreas galet mycket också..
oavsett vad som händer så kommer grabben att ha en väldigt speciell plats hos mig, alltid.

nej nu ska jag fika .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0