on a saturday.

Ja nu sitter jag här ensam hos Andreas. Alla är och spelar golf / tävlar så jag valde att istället för att hänga med , med risk för att bli otroligt uttråkad, så valde jag att vara hemma och ta det lugnt . Än så länge har de varit borta i drygt 1 timme, ( 5 to go!) . Jag vet inte riktigt vad jag ska göra så jag tänkte sätta mig och knåpa ihop ett lite längre bloginlägg än de tidigare som skrivit under senaste tiden.

Under dagen ska jag bara ta det lugnt, och ikväll blir det förhoppningsvis en utgång. Hoppas på det för att jag är för en gångs skull sjukt taggad!
Det känns ganska så konstigt att jag redan har varit här så många dagar som jag har, och ännu mer tråkigt att jag ska åka hem imorgon :( . Men javet att det inte ens är 20 dagar tills nästa gång jag kommer och gör Borås osäkert, skulle jag kunna så skulle jag stanna här längre nu, men andreas börjar skolan, och jag har jobb att söka. hoppas verkligen att allt kommer lösa sig nu under hösten, jag vill få bort den där känslan i magen, den som finns där och oroar mig för att det inte kommer gå att fixa något jobb etc.
Jag har faktiskt varit jätteduktig och sökt en massa jobb, men har inte hört nått än, det är o stort sett bara spontanansökningar så jag får väl vara glad om jag ens får någon respons på ansökningarna.

Planerna för övrigt nu i höst ser väl ut:
- Träffa Andreas så mycket som möjligt
- Ta körkortet ( tro det eller ej, men jag är faktiskt på g!)
- Cross SM i Borås
- Skaffa mig ett jobb.
- Njuta av livet!

Än en gång så blev detta ett inlägg som egentligen inte var så speciellt amibitöst, men what the fuck? Jag orkar inte, okej?

Jag ska gå och titta på lite friidrott eller nått.
Sen försöka få tag på Joakim som inte verkar vilja svara på sms.
Har du förlorat din mobil jocke?

Hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0