torsdag

har vart galet varmt idag.
var och städade i knivsta imorse, och körde även en massa bil, helt själv också, fast bara på gårdsplanen vid pappas jobb . men provade lite av grunderna i att ens kunna hantera en bil, starta, växla, parkera, bromsa, gasa osv. gick väldans bra o jag känner mig taggad :)

imorgon blir det skoj
först ut till busan och krubba och dricka lite.
sedan vidare in till stan .
lär bli sjukt kul och galet mycket roligt folk
önskar bara att andy vore med också. =(
stackarn är sjuk, jag vill bara åka och ta hand om honom en massa.
but darl, you'll be ok.
and I miss you a lot!

nej får se om de blir körning lite ikväll.
är faktiskt lite taggad =)
ska gå o dricka vatten nu innan jag avlider .
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0