torsdag

trots att veckan inte har innehållit så mycket roligt så har den gått fort .
det är ju faktiskt redan torsdag. (: it's nice!
idag ska jag iväg till pappas jobb och städa och earn some money, vilket jag verkligen behöver känner jag.
sen ikväll så blir de förhoppningsvis lite körning också, hoppas jag verkligen!

jag har som sagt mycket i tankarna just nu, men javet faktiskt inte riktigt var jag ska börja om jag ska vara ärlig..
grejen är den att jag inte har något jobb än, och det skrämmer mig faktiskt.. jag vill ha något att göra, jag klättrar på väggarna här hemma annars.. skönt att bara kunna vara hemma tycker en del? - men jag håller inte med! jag blir galen!

dessutom så känner jag mig så himla trött på Uppsala. Jag har aldrig egentligen gillat staden eller så och har alltid velat att komma härifrån, kanske inte för alltid med iallafall för några år. Men om jag kommer iväg, kommer jag någonsin tillbaka då? Jag har faktiskt svårt att tro att man gör det.. Men var vill jag flytta om jag vill flytta? Söderut är givet, jag tycker inte om snö så mycket (: . Göteborg är en stad jag alltid har tyckt om, den är mysig och väldigt fin.. men dyr?. Borås är ju också ett självklart val justnu. Men jag tror inte att jag är redo att flytta så långt, javet inte, men det känns iallafall så .. inte 40 mil bort, kanske en kortare sträcka , men inte så långt..
å andra sidan, jag har inte råd att flytta än heller, hur frestande det än känns (:

Imorgon är då jag och andreas varit tillsammans i 1 år & 8 månader, närmare bestämt 20 månader, ca 600 dagar. Känns väldigt underbart, och jag älskar dig mer för varje dag som går (:

image63


har pluggat massa teori nu, och är sjukt tagg och motiverad för att fixa det här nu! (: Yeah. körkort here I come!
nej , ska göra mig klart, och sen åka iväg om ett tag, dessutom ville syster sitta här..
på återseende .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0