härliga måndag .

Blev en väldigt skön måndag. Åkte in till halv 9 imorse och gjorde naturkunskapsprovet, som kunde ha gått lite bättre än vad det gjorde. Men skitsamma :) . Sen var det info och layout, med datorer som inte funktionerade som de skulle. Sen så fick jag och emelie åka hem för att jobba med svenska arbetet . Hur skönt som helst! :) .

Sitter här hemma och sliter med det nu (eller.. jag ska försöka slita med det) får se hur det går med det.. hmm...
Lördagen var iallafall sjukt rolig, när vi satt och pratade om den så var det så mycket psyk som hände, som man inte tänkte på just då. Men det var roligt, och fler gånger ska de göras om ! :-) .

Har fått massa massa bra musik av Malin . Sitter och lyssnar nu <3
Försöker också hitta någon bra gång att tajma med Hannah och träffa henne här inom de närmsta dagarna, och det är inte lätt ska jag säga, våra scheman är väldigt olika! Knepigt, men det ska nog gå ändå :-) .

Nej, ett arbete om Romantiken ska skrivas nu .
Rädda mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0