JAGÄRBRA!

för jag har varit i skolan idag! och det var inte ens jobbigt! . Ni som inte vet, jag har varit ordentligt sjuk, och inte kunnat gå i skolan på 2veckor. Men nu är jag alltså back in business. Hur kul som helst att träffa flickorna igen! :) . tråkigt bara att Emelie inte var där, men på onsdag då så :) Är ledig imorgon vilket är hur skönt som helst, och då ska jag ta tag i lite skolgrejer :) .

har en kalas soft vecka framför mig, den kommer rusa iväg :) . Wii , mig tycka om! Enda jobbiga är väl att jag ska till tandläkaren :/  men, sånt man måste göra också.!

Finast<3
And when I see you I just lose my mind
You're the everything I thought I'd never find
Must be an angel watching over me
With a little luck we're gonna make you mine
'Cause I wanna believe (I want to believe)
In all we can be (all we can be)

I need love
The kind that makes you wanna live
The kind that makes you wanna breathe
The kind that makes you feel too much
And I need you
To help me find a better way
And I guess you never thought you'd hear me say
I need love
I need love

Älskade Du

JAGÄRBRAJAGÄRBRAJAGÄRBRA! :)

och på fredag åker sofie till gran canaria . lyckans du! Jag vill också. Men jag får också åka snart, fast till Borås, men det funkar det också ;). Med tanke på sällskapet kommer det blir en mycket trevlig vecka .

Nej, jag ska inte uppehålla er längre,
en liten önskan bara ; ge ifrån er en liten liten liten komentar, alltid kul att se vilka ni är som intresserar sig för mitt liv. :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Addepadde

Fusk att alla sak åka brt tycker ja (sur) vill oxå åka bort, men den enda resa ja får är väl fram o tillbaka till skolan (A) Måste säga annika att detta är en synnerligen välskriven blogg :) Gu va len i munnen ja vart då :s ää kul att skirver! keep it up :) Liverpool 4 ever :)

2007-02-05 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0