Skola? - nej tydligen inte

jag är så duktig! jag försökte mig faktiskt på att gå i skolan idag. Det gick inget vidare. :/ . åkte in med mamma till stan, gick till banken och fixade en grej. Sen så till skolan, vägen dit bestod av hostande och direkt när jag satte mig på lektion i skolan så kände jag att det verkligen inte skulle gå. Åkte hem efter religionen, och hem och sov, vilket var betydligt mycket skönare!

imorgon blir det nog ingen skola så jag ska verkligen vila upp mig ordentligt nu.

får veta massa saker som jag blir så arg på. åh vad förbannad jag blir .

[19:43]
Nu sitter jag här igen, men absolut inget att göra. Konstigt att man ska bli piggare så fort man kommer hem? . Men men, ingen skola imorgon. ändå fett onödig dag med 2 lektioner varav vi ska ha vikarie på ena och den andra gör vi inget på. Tröttsamt. Tydligen så har jag inte missat någonting på alla de dagar jag har varit borta. säger det någon ur lite vi egentligen gör i skolan? - jo kanske.

Dessutom, jag har säkert skrivit det tidigare. Men nu är det dags att sälja biljetter till skivan.
Den är den 25 maj på Skarholmen.
Biljetter finns hos Emelie & Annika!

Nej, jag ska ringa ett samtal nu.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0