Snart är det helg igen!

IBLAND BLIR MAN BARA SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ SIG SJÄLV!!! GAHHH!

Snart är det helg, det är redan onsdag , och snart torsdag. Wii! veckorna går så satans fort nu för tiden alltså .
Har i allafall vart i skolan idag. Helt okej dag som började imorse med kampsport på idrotten, huruvida det var kampsport som utövades kan väl kanske diskuteras . Skulle snarare säga att det var skratt , prat och fotboll . Men men.  Sen så var det engelska och dags att kolla klart på Walk the Line, som är en bra film förresten!
Svenskan sov jag mig igenom och på religionen så var det prov. Ett mycket enkelt prov, som jag tyckte gick bra :) .

Efter skolan så var det stan med Malin, och kolla på lite grejer . (: Massa trevligt , träffade även Anna som höll oss sällskap och de väntade på bussen tillsammans med mig . :)
Imorgon är det sen dag . jobbigt , men men så kan det vara .

Dagens:
"Orka va kompis!"
haha !

nej annat att göra .
OC ikväll . :D
Jag saknar dig älsko pälsko!

Love,  Annika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0