Söndag .

Ännu en helg till ända, och det är en helg närmare tills lovet kommer. Dagen idag har tillbringats i sängen, vid tvn och vid skolböckerna. Sitter och väntar på att klockan ska bli 18.50 så att Söndagens höjdpunkt kan börja, One Tree Hill! . jag är såld på det , jag vet , det är sorgligt.

Men nu tänkte jag berätta lite om gårdagen , som faktiskt var otroligt lyckad till slut! Vid 6tiden så åkte jag hem till Emelie och lite förkrök väntade. Sedan tog vi oss in till stan där vi mötte Mickis, Simon, Lina, Marie och Hanna, för att gå till Fellini, där dom skulle dricka lite öl. Träffade även Sandra där, vilket var mycket trevligt då jag inte sett henne på hur länge som helst! Sedan så mötte vi upp Knivsta gänget (dvs. Sus, Malin, Jocke och Micke ) för att till slut hamna på Escobar. Väl därinne så beställdes det massa gott att dricka och kvällen slutade med massa skratt och dans! . Hur roligt som helst var det, en minnesvärd kväll som ska göras om ! :)

Annars så åker jag till Borås om en vecka, och det är även då det är dags att pröva på kroglivet där nere ordentligt ;) . Kommer bli trevligt , med massa kul människor!

Nej gott folk, jag måste verkligen plugga naturkunskap nu.
Prov imorgon och jag förstår nada . .
Så om någon är sugen på att göra ett prov om Energi, hojta till, ni har chansen här! =)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0