Tisdag ,

Jaa jag vet att klockan inte är så mycket och jag borde sova just nu. Men det är så att älsklingen har åkt till skolan och kunde jag sova vidare tror ni? - Nej just de . :) Så jag tänkte att jag kan lika gärna sätta mig här och skriva en liten blogg om vad som hänt de senaste dagarna. Inte för att det är så mycket men... :)

Söndag : Gick upp tidigt, åt frukost och sedan kom Hannah och Robin och hämtade upp mig. Vi åkte till Borås, stannade även i Gullspång hos Robins mamma och käkade mat, trevligt trevligt :) Var framme här i borås vid 7tiden tror jag .

Måndag: Gick också upp rättså tidigt , (dock inte lika tidigt som idag) , för att göra oss i iordning , duscha , käka frukost , hälsa på elektrikerna som varh är och sedan åke ner på stan . Andreas och Robin gick i skolan, medan jag och hannah tog oss en heldag med shopping på stan. Hittade massa fint , inget som jag köpte dock . men det kommer fler dagar ;)

Idag, tisdag: Jag är uppe äckligt tidigt, ska snart duscha och käka frukost . Om några timmar kommer Hannah o sen ska vi till teknis först, hämta mitt busskort. Sedan vidare till HM & Knalleland och kolla runt lite . Massa kul!!

Rå taggad tills på fredag ;) . Enda som fattas är "partygänget" hemifrån ;) . Men jag lovar killar & tjejer, vi tar igen det jag missat när jag kommer hem ;P .

Nej, duschen väntar på mig .
CIaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0