2 januari nollsju

Andra dagen på året 2007, och min början har varit formidabel. Ni som har läst innan vet att jag har mest tagit det lugnt och så, och det är precis det jag behöver. Idag så tog vi oss en liten sovmorgon och vaknade vid 11tiden. Senare idag så ska Andreas köra, så då tar jag mig en tur ner till stan och kollar runt. får se om jag kanske hittar något trevligt.

Nu ska jag faktiskt ta och kolla igenom bilderna på min kamera, så att bloggen får ge vika nu (; . Senare kanske de kommer upp en och annan bild också. men inte idag.


updt:

ja, nu är klockan 8 och jag sitter här igen . tänkte inte skriva något först, men slant sedan in på denna sidan för att ger er en liten update. Dagen har vart trevlig, andreas hade körlektion och under den tiden gav jag mig ner på stan och kikade lite, blev ett till köp, en tröja :) mycket bra, behöver massa tröjor faktiskt. Sen så blev det en sväng till City också och köpte lite godis. trodde att jag fått nog av sötsaker under julen, men eftersom jag varit sjuk så satt en chokladbit perfekt!
Ikväll så blir det lugnt, har precis käkat varma mackor, och snart ska jag kika på House. Andreas sitter och spelar igen och jag sitter på golvet här i hans rum och bloggar loss litegranna.

Resten av veckan vet jag inte riktigt vad som väntar än. Den enda milstolpen jag har är att åka hem på lördag just nu , och det känns inte kul. jag tycker om att vara här och jag tokgillar denna staden, trots allt regn som brukar vara. Att åka hem känns aldrig kul, men det brukar gå över efter ett tag, så länge man är inställd på att åka , så är de lugnt (: Får se om jag kanske får resesällskap av Amelie också? :) Skulle vara najs  faktiskt!  Har även fått veta att jag inte har någon skola på tisdag, vilket innebär en dags extra lov. Det är GULD värt. Sedan onsdagen börjar med 1,5timmes idrottsteori. Inte så farligt tänker ni, men jag har inte gått i skolan på över 1 månad då, eftersom vi hade apu innan skolan slutade. så det känns lite tungt att komma tillbaks till verkligheten. eller vad man ska kalla det? men men, nog prat om skolan - det gör en deprimerad,

nej tv nu

ta hand om er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha, rejäl sovmorgon där ;)

2007-01-04 @ 15:42:58
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

Yeeeee. När åker du hem heting?

2007-01-04 @ 17:55:20
URL: http://tuvisen.blogg.se
Postat av: Amelie

Klockan 16 :)

2007-01-05 @ 12:36:40
URL: http://amelieforslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0