en liten lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
oj.. skåp, cykel, hemma, någon okänd nyckel och någon mer.
Vilken svordom använder du mest?
Fan
Äger du en Ipod?
Nej men vill ha en
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror på när det är bestämt att jag ska gå upp.
Hur många resväskor äger du?
Några stycken
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Jag köper sällan mat.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
hellre ta den, men roligare att vara med på den.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj.. Det vet jag inte..
Har någon av dina vänner barn?
Nej, inte vad jag vet.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläääder
Har någon någonsin kallat dig lat?
för många gånger.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope. jag somnar på 2sek ändå.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
jag lyssnar inte på cd
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
vanlig mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
aaa, det tror jag . inget jag minns just nu dock.
När var senast någon stötte på dig?
inget jag lägger på minnet eftersom jag är lyckligt kär i min pojke.<3
Vad åt du till middag?
pasta, ost- och skinksås
Använder du huvtröjor?
jag älskar dom!
Kan du vissla?
nej, faktiskt inte
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vem var den senaste som ringde dig?
Min älskling<3
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Allt som går snabbt :D
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det gör dom med all säkerhet
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
018
Tittade du på tecknat när du var liten?
vilken unge gjorde inte det?
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
det måste vara gränby centrum? - 36 butiker typ..
Hur många syskon har du?
1 st syster och 1 st bror
Är du blyg inför det motsatta könet?
nej, oftast inte.
Vilken film kan du alla replikerna till?
några stycken
Äger du några band-t-shirts?
Naaeee
När flög du senast?
jag har aldrig flugit
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3 + en kökssoffa
Läser du för skojs skull?
det händer
Diskar du din egen disk?
nej, vi äger faktiskt en diskmaskin.
Har du gråtit offentligt?
yepps.
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker?
självklart! man lär sig minst en ny sak varje dag..
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jo det skulle jag kunna tänka mig, är nog dock för feg för det.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på ..
Kan du kasta macka?
Om jag anstränger mig så (;
Har du någonsin varit på Jamaica?
Eftersom jag aldrig satt min fot på ett flygplan så neej.
Vem har du med på Bion?
antingen en massa vänner, eller Andreas (;
Vem var din favoritlärare?
Min lärare jag hade i 4an och 5an.
Vad har du för väder?
Mörkt, regn och slask.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
ja, varför inte? allt hänger väl inte på om man har tatueringar eller inte?
Har du en blogg?
ser så ut.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Idrott!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Nej, om jag tyckte det var oattraktiv så kan jag ju inte bli attraherad av den? . Man måste ju tycka att en person man är attraherad av är attraktiv.
När sov du senast på golvet?
på jullovet
Vilken är din favoritdrink?
finns många, redbull jäger är gott :)
Gillar du din boendesituation?
nee, vill flytta hemifrån
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
behöver inte så många
Äter du frukost dagligen?
yes, alltid , så mycket jag kan iallafall
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
inte direkt... jag sitter ju och fyller i såna listor?
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
jo, ibland så .
Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, har noll koll på sånt.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19 år gammal
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, men brukar inte ha nå svårt för det heller.
Tror du på liv på andra planeter?
inte tänkt på det direkt, men varför inte?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Nämner inga namn
Vad var det senaste du åt?
Kakor till fika :D
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Både och
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet ikke
Gillar du senap?
Absolut inte!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja lätt!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar alltid på sidan.
Har du någonsin köpt något från ebay?
neej.
Tycker du om att krama folk?
Jaa, alla behöver en kram ibland :)
Skulle du säga att du är trendig?
Det är inte min sak att avgöra
Äger du en digitalkamera?
ohja!
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
jag vet inte, eftersom det aldrig hänt .. men jag skulle nog bli rättså ställd.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
jag tittar inte på star wars
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
ja det är klart.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
inga vad jag kan påminna mig.
Vad är du allergisk mot?
dammsugare, tvättmaskiner och diskmaskiner (; + att som innebär städning.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
det är väl upp till var och en att bestämma.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, jag älskar kött
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen aning , men jag kunde fått heta Josefine som tjej :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

haha, dom där fågorna kommer jag med taa och göra i min blogg om det är okej :D haha, inte alla men nästan :)

2007-01-19 @ 17:04:12
URL: http://amelieforslund.blogg.se
Postat av: Annika

you're welcome ;D

2007-01-20 @ 17:41:44
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0