fortfarande sjuk

är fortfarande sjuk och det ser inte alls bra ut för varken resten av veckan eller min frånvaro.. usch, måste bli en bättring snarast! har haft feber konstant nu sen i fredags kväll så att den borde väl ge med sig snart? ellerhur? blir ingen skola för mig imorgon och säkert inte på onsdag heller . har jag tur så kan jag gå på fredag iallafall.. och på fredag kommer ju även min älskling hit , så då måste jag vara frisk!!

idag har jag sovit typ hela dagen, tagit massa piller för att få bort förkylning, feber och hosta.. och det hjälper :) för en stund iallafall..

Håll tummarna för att jag blir frisk snart :)
Jag är trött på att vara sjuk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0