Fredag

Idag är det då sista dagen här nere. Känns lite vemodigt och tråkigt, men på ett sätt ändå skönt att komma hem och återgå till verkligheten. För det är lite overkligt att vara här, man är här och slipper tänka på alla vardagssaker som hela tiden ska kretsa runt en annars; vad ska man göra idag? hur ska man hinna plugga till det provet? vad ska jag äta idag? varför måste man gå i skolan? sådana saker slipper man helt tänka på, det är bara att glida runt lite, jo det är nog en väldigt bra beskrivning faktiskt :)

Idag så blir det lugnt som det ser ut nu iallafall. Ska bara vara hemma och vara . Busskortet har gått ut så vi har bara ett busskort och då är det jobbigt att ta sig någonstans. Börjar bli hungrig nu, så ska snart gå och fixa något att äta, vi funderade på pizza eller kebab, men får se hur de blir med det.

Imorgon 12,05 så avgår alltså tåget från Borås centralstation mot Herrljunga och sedan vidare mot Enköping och Uppsala. Ska fixa klart med packning ikväll så slipper jag tänka på det imorgon. Sen så dröjer det ju faktiskt inte länge alls tills Du kommer upp till mig, kanske till och med i bil då? :) I hope! Har planerat närmaste framtiden rättså bra nu faktiskt, ända fram till påsklovet.

Nej nu ska jag fixa något att äta, jag svälter ihjäl här vid datorn annars !
Over'n'out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0