Hejdå nollsex

Nu lämnar vi nollsex bakom oss och ser framår, emot 2007, som förhoppningsvis kommer att bli ett minst lika bra och trevligt år .

hade mycket trevligt igår. grillade på dagen, och sen mot kvällen så kom robin och hannah och grabbarna lagade iordning en riktig finmiddag. I'm impressed! Vi åt och drack massa gott och sen åkte vi ner på stan och hamna inne på Swing. Var där ett tag, drack någon drink och gick sedan upp emot vattentornet där det var massa fyrverkerier och folk. Stod och kollade på alla som smällde raketer och på allt folk. Massa mys! Just där vid 12slaget så hade jag & andreas officiellt varit tillsammans i 1 år. och som sagt, jag kan stå ut länge till (;

idag var det lite segt imorse måste jag erkänna. vaknade och har varit hemma hela dagen. kollade på fotboll också, det är förklaringen till att jag sitter här i Liverpool tröja och skriver. I veckan nu så vet jag inte vad vi ska göra, ta det lugnt mest tror jag.

Nu ser jag framemot ett 2007 som kommer bli hur bra som helst. Ett år där mycket väntar, studenten inte minst. ett år där andreas kanske flyttar till uppsala, eller jag flyttar? vem vet? just nu känns det avlägset, men det är ändå bara drygt ½år. Så nu gott folk, så välkomnar vi år 2007 och gör det till det bästa genom tiderna!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0