kan jag hjälpa till med något?

Trots all hosta tänkte jag försöka skriva ett lite inlägg här . Jag mår bättre idag, kan vara för att penicilinet har börjat verka nu. Så känner mig iallafall lite piggare än vad jag gjort de senaste dagarna . Sover fortfarande inte så bra, men det kommer väl det också. förhoppningsvis sover jag bättre i helgen, eftersom jag slipper sova ensam då . För ikväll, eller senare idag så kommer Andreas hit . Wiiiii! Lycka! Du är bra gullig du som kommer även fast jag mår som jag mår.

Veckan som gått har varit närmast kaotisk. I fredags kom jag hem med feber, och mådde piss hela helgen. Sen så i början på denna veckan så blir pappa påkörd med bilen, så att den måste lagas. Som tur är så behövde inte pappa lagas på nått sätt iallafall :). Sen så måste jenny till akuten där det visar sig att hennes revben har fått en smäll, så att hon är svullen. Jag måste åka till doktorn och det är bland det jobbigaste jag gjort. Fick medicin och väntan inne på Apoteket kändes oändlig.
Sen så kommer Fredrik hem med svullen fot. Någon har smällt igen dörren över hans fot, GRATTIS! bara för mamma att fara upp till akuten igen..
Tuvessons sjukhem - kan jag hjälpa till med något?

Nej, helgen blir lugn. Skulle blivit utgång ikväll om jag inte varit såhär krasslig, men men . Inte mycket att göra åt saken - bättre lycka nästa gång , säg :)

Nej jag ska vila en stund . :)
Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0