om ingenting..

Jag är totalt rastlös. Jag har inget att skriva om, inget att göra eller någonting. Så då tänkte jag liva upp bloggen lite med ett totalt onödigt inlägg om ingenting (: .

Imorgon ska jag faktiskt, tro det eller ej, till skolan. åker in till religionen, så att handeln på morgonen skippar jag, för att få en lugn start på skolan och inte bli sjuk igen. Dessutom går vi länge imorgon, så då blir inte dagen så lång. :) .

Idag så har jag inte gjort någonting alls, jag har roat mig med att sova, ta medicin, titta på Missing och lyckochansen. Låter som en kul dag va? . Inget jag vill rekommendera till er iallafall..

Dessutom har jag varit så totalt oaktiv med kameran nu, så jag har inte ens några nya bilder att ladda upp på bilddagboken, så dagens bilder fick bli gamla bilder på lite olika människor, men håll ut gott folk, det kommer komma nya. :)

Nej, viktigare saker att göra.. (eller nått?) .
Ciao!

Pussis
hittade en väldigt gammal bild som jag hade lagt upp på bloggen.
Jag älskar dig Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0