Sjukling.

Hade ingen möjlighet att skriva igår, eftersom när jag kom hem från skolan så visade det sig att jag hade skyhög feber. Har även det idag, riktigt jobbigt att frysa som en isbit ena sekunden och svettas som en gris nästa.. Skulle mer än gärna vijla gå ut o lägga mig i snön eller något, inget som mamma tyckte var en bra idé.

har beställt studentmössa nu , känns skönt. Man fick lite av en rysning i kroppen när man stod där med en på huvudet, längtar bara ännu mer!

måste även säga att det är tur att det är nästa helg som älsklingen kommer hit, <3 hur kul hade det vart för honom att va här nu , och umgås med familjen? inte direkt vad han kommer hit för men...

nej jag måste göra något annat . jag håller på att svettas ihjäl!
Snön nästa!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0