Söndag

och äntligen är denna värdelösa helgen snart slut!
Idag har jag absolut inte gjort någonting, har varit hemma och kollat på tv, och haft värmedyna på min rygg och mina axlar. För jag har så otroligt ont av någon andledning.. Hoppas det blir bra snart iallafall.
Som sagt så har jag skaffat bilddagbok nu också, så jag kommer lägga upp bilder när jag har lite roliga (eller mindre roliga) . Så att risken att min kamera får bo lite mer med mig nu är rättså stor : ). Alltid kul att ta kort ellerhur? ; ).

jag saknar sommaren!! jag  vill att den ska komma nu .. bara längtar efter de där långa kvällarna då man inte behöver bry sig om någonting, värmen , badandet, grilla, motocrossen , sand mellan tårna .. allt! jag bara vill ha det så jämt! Sommaren känns på någon sätt så problemfri. Men eftersom jag redan haft mitt sista riktiga sommarlov så vet jag inte vad som väntar.. Vem vet, sommaren 2007 kanske blir totalkaos för att jag måste jobba och så? Eller tänk om jag ska flytta? Nej usch, får ångest av att tänka på det där nu. Så vi byter ämne..

Idag fick jag en sån otrolig lust att spela Rollercoater Tycoon, ni vet det där jättegamla spelet där man bygger en egen nöjespark? . Nästan så man ska se om det finns tillgängligt någonstans på nätet .. ;)  .

Nej, annat att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0