Torsdag

Torsdag idag, och det är bara 2 dagar till jag ska åka hem. Känns lite sorgligt, men samtidigt så har jag haft det så underbart skönt här nere så ni anar inte. Idag var det tänkt att vi skulle ner på stan, jag skulle hämta ut andreas 1årspresent, och sedan så skulle vi ut till Knalleland och försöka hitta ett par jeans till mig. Och så blev det, vi åkte ut, och jag kollade Vero Moda, MQ, Only, JC, Cubus, Gina , Stadium och H&M. Och hittade jag några byxor? - Nej! så klart inte! Träffade på Hannah & Robin och käkade på McDonald´s. Fick sedan för oss att vi skulle dra ut till Lager, och det gjorde vi. Där fanns dom! MINA BYXOR!! Hur bra som helst, och jag sitter här överlycklig över mitt fynd. Köpte dessutom en väst, (hur länge har jag inte velat ha en sån Emelie?) Sen även ett par råheta trosor. Även Andreas hittade något, för honom blev det en t-shirt.

Så för att sammanfatta min vistelse här nere så har jag handlat ungefär hur mycket som helst.. Här kommer en lista:
- Grå/svart tröja, Gina
- Grå tröja, Gina
- Grön t-shirt , Gina
- Svart tubtop, Gina
- Svart Pour-väst , Lager
- Trosor, Lager
- Jeans, Lager
Ser inte så mycket ut när man kollar så här. men det är det. Alla sakerna är välbehövliga, det kan jag lova!

Nej, nu har jag annat för mig.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0